OXXA®… De nieuwe standaard in persoonlijke beschermingsmiddelen
OXXA®… De nieuwe standaard in persoonlijke beschermingsmiddelen
Met OXXA® is Majestic al jarenlang een toonaangevende speler in het premium segment voor werkhandschoenen. Met deze merknaam als sterke basis kiezen we nu voor een volgende stap in merkontwikkeling. Vanaf heden wordt het complete Majestic eigen merkenportfolio, bekend onder de namen M-Wear®, M-Safe®, ‘Kroontje’ en het huidige OXXA® samengevoegd en gaan we deze onder het nieuwe OXXA® rebranden.
Met onze nieuwe, slimme en efficiënte manier van rebranden positioneren we ons als merk beter bij jouw klant. Vanuit het communicatiethema ‘WORK IS LIFE. PROTECT IT.’ benadrukt OXXA® haar filosofie dat het als merk niet alleen specifieke lichaamsdelen beschermt, maar feitelijk je hele leven. Het comfort van OXXA® ervaar je als professional niet alleen tijdens het werk, maar juist óók daarbuiten.
Met OXXA® gaat Majestic van alleen werkhandhandschoenen naar een assortiment van persoonlijke beschermingsmiddelen in 8 productgroepen. Met bescherming van top tot teen.
Drie sublijnen in collectie
De PBM binnen OXXA® zullen voortaan in drie verschillende lijnen – OXXA® Basic, OXXA® Essential en OXXA® Premium – met ieder hun eigen kenmerken worden onderverdeeld.
Aan de producten verandert niets. Die behouden zoals je van ons mag verwachten te allen tijde de hoogwaardige – en soms zelfs verbeterde – kwaliteit en blijven gekwalificeerd om te voldoen aan de hoogst gestelde eisen. Ze ondergaan in 2021, passend bij deze rebranding, een gefaseerde, visuele metamorfose (opdruk producten en verpakkingen) en naamswijziging.
OXXA® Marketing & Communicatie
De komende periode zullen we het nieuwe OXXA® via diverse communicatie- en marketinguitingen bij jouw klanten onder de aandacht brengen. Denk hierbij aan online marketing en getargete social mediacampagnes. Maar ook aan een landelijke mediacampagne (medio september 2021), een compleet nieuwe OXXA® website (medio juni 2021), give-aways en de samenwerking met influencers. Het merkthema ‘WORK IS LIFE. PROTECT IT.’ vormt hierbij de rode draad en is als zodanig altijd zicht- en herkenbaar. Dit creëert vraag. En die vraag komt, doordat Majestic een duidelijke dealerstrategie hanteert, bij jou terecht.
Staat uw vraag er niet bij? Ons enthousiaste team helpt u graag verder.
WORK IS LIFE. PROTECT IT.