Wat goed is kan altijd beter
Iedere dag werken wij vol passie, kunde en enthousiasme met jou samen om de markt
van de gewenste PBM te voorzien. Dit willen we uiteraard zo efficiënt mogelijk doen.
Daarom zoeken wij continu naar nieuwe manieren waarmee we het in- en verkoopproces verder kunnen optimaliseren.
Majestic legt de focus hierbij vooral op klantgemak om zo te bouwen aan een nog duurzamere klantrelatie.
Splitsing
Als Majestic hebben we ervoor gekozen een splitsing te maken tussen Backoffice (administratief) en Inside Sales (Commercieel).
Door administratieve vragen en commerciële vraagstukken te scheiden, kom jij sneller in contact met de juiste persoon.
Dit betekent minder doorverbinden en een vlot antwoord op je vraag.
Voor alle administratieve vragen over orders, retouren, levertijden en aanverwante zaken kun je vanaf 1 juli terecht bij onze Backoffice.
Neem hiervoor contact op via ons centrale nummer: +31 (0)181 47 50 00
Voor commerciële vraagstukken, offertes en productinformatie kun je vanaf 1 juli terecht bij onze Inside Sales.
Voortbordurend op bovenstaande zijn per 1 juli 2020, voor het plaatsen van een order,
nieuwe mailadressen van kracht. Zie hiervoor het onderstaande overzicht.
Nederland > orders@majestic.nl
België & Luxemburg > orders.belu@majestic.nl
Duitsland > verkauf@majestic.nl
Overige landen > sales@majestic.nl
Wij verzoeken je vriendelijk om met ingang van 1 juli deze e-mailadressen te gebruiken voor het insturen van jouw orders.